INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

η βαπτιση του Αγγελου στη Δραπετσωνα :)


Εσεις τον ξερετε τον Αγγελο?!
Ειναι απο τα πιο χαμογελαστα και γλυκα μωρα 
που εχω συναντησει!
Ειναι ενας γλυκας και η 21/9/13 ηταν η δικη του ξεχωριστη μερα!

Και ηταν δυνατον να λειπω εγω απο εκει?! 
Ντυμενη κλοουν, προσγειωθηκα με το αεροστατο μου 
και εφτασα στη μεση ολου του γλεντιου!
Το παρτυ τωρα αρχιζει!!


Αφου με υποδεχθηκαν καποιες αγαπημενες γνωριμες φατσουλες
(αγαπαμε Πειραια-Κερατσινι-Δραπετσωνα!), ξεχυθηκαμε στα παιχνιδια και στους χορους!!


Θελετε να παρετε μια γευση?! 
Δειτε τις φωτογραφιες και θα καταλαβετε!!:)

 (Μα που πηγαν τα παιδια?!!)


Η εκπληξη της βραδιας ηταν μια μικρη καλεσμενη του Αγγελου, πρωταθλητρια στην ενοργανη,
που μας εκανε μια μικρη επιδειξη!


Α! και να ξερετε!!
Τα μαγικα μου πινελα δεν αφηνουν κανεναν παραπονεμενο!!!!


Γλυκε μου Αγγελε να ζησεις!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου