INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

«Minnie μου..που εισαι???» - το παιδικο παρτυ του Διονυση!



Ο Διονυσης σημερα γινεται 3 ετων!
Ναι, καλα ακουσατε, γι’ αυτο παρακαλω τα δωρα σας
να ειναι μεγαλυτερα απο το μπόι του!!

 
Η πορτα του σπιτιου ανοιξε και αντικρυσα ενα μικρο μελαγχροινο μουτρακι
να με κοιταζει εκστασιασμενο!
Βεβαια, οταν προκειτα για τη Minnie Mouse…οι συστασεις ειναι περιττες!
Διονυσακη μου, ζητησες τη Minnie στο παρτυ σου
και η καλη μαμα σου Ιωαννα φροντισε να πραγματοποιησει την επιθυμια σου!:)

Τα παιχνιδια ξεκινησαν χωρις καμια καθυστερηση και καθως ερχονταν οι καλεσμενοι,
εμπαιναν και αυτοι στην παιχνιδοπαρεα μας!


Μεχρι που διαπιστωσα οτι...εχω ερθει σε ενα παρτυ αποκλειστικα για αγορια!
Ουτε ενα κοριτσιστικο φουστανακι τριγυρω!

Οπως καταλαβαινετε, η Minnie Mouse προσαρμοστηκε τα-χύ-τα-τα σε αυτες τις συνθηκες
και ξεκινησε ενας τρελος χορος-διαγωνισμος αγαλματων,
ωστε να εκτονωθουμε και οταν σταματουσε η μουσικη,
επρεπε να μιμηθουμε μια ποζα που βλεπαμε σε καρτες!
Η ενταση και ο ρυθμος του παιχνιδιου αυξανοταν σταδιακα
(μια χαρα ανταπεξηλθαν τα παιδια, μην ανησυχειτε καθολου!
Αλλωστε, μονο ο Διονυσης ηταν 3 ετων και τα υπολοιπα αγορια ηταν εως 9 ετων περιπου).



Οι ρακετουλες που γαντζωνουν το μπαλακι ειναι το νεο μου αποκτημα
και φροντισαμε να τις αξιοποιησουμε ανα ζευγαρια!

 
Προσοχη! Χρειαζεστε ποντους απο τα παιχνιδια 
για να κερδισετε μπαλονια στο τελος!  


              
Οσο για τα προσωπακια σας...χεχε...
αγνωριστους θα σας κανω με τα πινελα μου!


 
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΑΚΗ ΜΟΥ!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου