INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

η Minnie Mouse κανει το ντεμπουτο της!!

 «Στεφανακο μου, θα ηθελες στο παρτυ σου να ερθει η Minnie?:)”
«ΝΑΙ!!»
«Ωραια, θα την καλεσουμε τοτε να δουμε αν μπορει να ερθει και αυτη!»
«Παρ’ την τηλεφωνο τωρα!»

Και καπως ετσι αρχισαν ολα...:)

 ... ενα ωραιο, απογευματακι  χτυπαει  το τηλεφωνο μου…

«Παρακαλω?» ρωταω..
«Γεια σας!» απανταει η Σοφια, μια γλυκυτατη μανουλα ολο γελιο και θετικη ενεργεια! «Ετοιμαζουμε το παρτυ μας εδω με το Στεφανο(3 ετων) και θελαμε να μαθουμε εαν μπορουμε να καλεσουμε και τη Minnie Mouse να ερθει να παιξει μαζι μας!
(διπλα ο Στεφανος σιγοψιθιριζε ζητωντας τη Minnie!)

Εγω εντωμεταξυ μολις ειχα παραγγειλει τη νεα μου στολη Minnie Mouse, αλλα δεν την ειχα παραλαβει ακομη!

«Αααχ...δεν εχω ακομα τη στολη αυτη στα χερια μου!! Θελετε να μεταμφιεστω σε κατι αλλο?:)»
«Στεφανακο μου η Minnie δεν ειναι εκει, θελεις να μιλησουμε με καποιον αλλον να ερθει στο παρτυ μας? Ποιοι ειναι εκει δηλαδη?»
«Εδω εχουμε μια τρελιαρα κλοουν, μια τρομερη και φοβερη πειρατινα......, δωσε μου το Στεφανο στο τηλεφωνο!!»
«...ναιιι??»
«Στεφανακο μου τι κανεις??:)
«Minnie??»
«Αχ γλυκε μου, η Minnie δεν ειναι εδω, πηγε διακοπες! Ομως θα την παρω τηλεφωνο εγω και μπορει να εχει προλαβει να γυρισει μεχρι το παρτυ σου! Θελεις?:)»
«Minnie??»
…………………………………………………………………………………………………………….


Φυσικα σε τετοιο γλυκο παιδι, πως μπορεις να χαλασεις χατηρι?

ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΗ MINNIE!!!

Ετσι, γυρισα τον κοσμο αναποδα και βρηκα μια στολη Minnie Mouse, ωσπου να παραλαβω τη δικη μου!:)

Να’ μαστε λοιπον, Σαββατο απογευμα, ακολουθω τις ταμπελιτσες
time for party!” και φτανω στην εξωπορτα του Στεφανου! Εκανα την εισοδο μου χαιρετωντας παραλληλα και την ...εμπειρη camera-woman και μαμα Σοφια που βιντεοσκοπουσε τους παντες σε ανυποπτες στιγμες! (ξερει λοιπον ποιος εφαγε την περισσοτερη Art Cake τουρτα!χεχε!)



Ο Στεφανος, παρ’ οτι δε με πλησιαζε απο την αρχη (εμ βεβαια! Τετοια τιμη, να ερχεται καθε μερα η Minnie στο σπιτι σου, θελει λιγο χρονο για να το συνειδητοποιησεις!!), ετρεχε χαρουμενος εδω κι εκει τσιριζοντας Minnieeeee!!!!!” σα να μην το πιστευε!

Το επισημο θεμα του παρτυ ηταν TOY STORY! Και ολος ο στολισμος ως την παραμικρη λεπτομερεια ηταν Τoy Story!
Μαζευτηκαμε λοιπον ολα τα παιδια στο ομορφο μπλε δωματιακι του και τι να δω! Ημουν παντου!:) Minnie κουκλακια, Minnie φωτογραφιες, Minnie παιχνιδακια...! :)
Ξεκινησαμε τα τρελα μας παιχνιδια παιζοντας μπασκετ, καθοτι 3 ετων, πλεον, εχουμε το προαπαιτουμενο υψος γι’ αυτο! 



Μεταμορφωθηκαμε σε...γατακια και φυσικα ποντικακια! (ολοι θελουν να μοιασουν στην Minnie και στο Mickey βλεπετε!)
Βαλαμε ουριτσες και αρχισε ο τρελοδιαγωνισμος!! Ποιος θα γλιτωσει την ουριτσα του και θα παρει συγχρονως τις περισσοτερες ουριτσες απο αλλους??!! Τα γελια ηταν αφθονα και οι “γατες” ορμηξαν αμεσως στα καημενα τα “ποντικια”!


“Ταξιδεψαμε” στη ζουγκλα, γνωρισαμε εναν φαταουλα ελεφαντα, που μαζι με τα φυλλα και τα κλαδια των δεντρων που ετρωγε, ειχε φαει και μερικες πεταλουδες! Γαργαλιστε τον για να βγαλει τις πεταλουδες απο την προβοσκιδα του και να τις πιασουμε με την αποχη!


Φυσικα, τα αγαπημενα των παιδιων, ειναι τα μπαλονια, σε ο,τι σχεδιο τραβαει η ψυχουλα τους!:) Ζωακια, λουλουδακια, καρδουλες, καπελακια, στεμματα...:) Φτανουν για ολους!(και για καποιους ενηλικες!)


  

Kαι για κλεισιμο, ζωγραφισα με face painting καθε φατσουλα που βρεθηκε μπροστα μου να μου χαμογελαει γλυκα!


Την ωρα της τουρτας μειναμε με το στομα ανοιχτο!
Η Art Cake τουρτα ηταν υπερπαραγωγη!
Με θεμα, βεβαια, το Toy Story!


Τετοιο δημιουργημα λυπασαι να το χαλασεις, αλλα μας εφυγαν οι τυψεις οταν δοκιμασαμε την πρωτη μπουκια! Ε, μετα πεσαμε με τα μουτρα και την καταβροχθισαμε μεχρι...τελευταιου ψιχουλου!! Ζουμερηηη...αφρατηηη...πεντανοστιμη!! Μιαμ μιαμ!:)

Ωσπου ηρθε η ωρα να φυγει η Minnie… Ο Στεφανακος μας μαλλον νομιζε οτι θα μεινω και για υπνο το βραδυ, γιατι το βλεμμα του καθως τους χαιρετουσα δεν περιγραφεται!

Καλο μου...θα ξαναρθω!! Και θα φερω και το Mickey!
(Μαμα Σοφια, του χρονου να ξερεις, θα ερθω αγκαλια
με τις ποντικισιες πυτζαμες μου!)


Χρόνια Πολλά Στεφανάκο μου!!

..........................................................


Εαν θελετε κι εσεις μια πεντανοστιμη τουρτα για το παρτυ σας ή την εκδηλωση σας, μπορειτε να απευθυνθειτε στη Μαρινα, για να σας φτιαξει με πολλη φαντασια και ορεξη το δικο σας..." Art Cake"!! Περισσοτερες πληροφοριες και φωτογραφιες μπορειτε να δειτε στο blog της:  http://artisticake.blogspot.com/2011/05/blog-post.html


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου